HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Katalin

2012.11.29. 18:34 Cskata

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a névnapi jókívánságokat! Nagyon jó érezni azt, hogy vannak akik még szeretik az embert. Elég sok negatív élmény ért mostanában. Ezért nagyon nagy szükségem van a megerősítésre.

A teliholdon és a melegfronton kívül is zajlanak mostanában az események. Tegnap nem akartam erős felindulásból blogot írni, mára  pedig rájöttem a nagy igazságra: ne azt nézd mit mond, hanem hogy ki mondja.

Amúgy pedig örülünk a szép hosszú ősznek, a napsütésnek. Annak, hogy még tegnap is sikerült  vágott virágot bevinni a kertből a vázába.  Még az eső előtt sikerült összegereblyézni és bezsákolni a faleveleket, amit ma el is szállítottak. Én annak örültem nagyon, hogy sikerült ebben segítenem. Azt pedig már most megmondom, hogy ha előbb nem is, tavasszal begyújtom a kupacomat a kert végében, akárhogy is tiltja az önkormányzat.  Mellesleg próbálják meg ők nylon zsákba rakni a fametszési hulladékot! Nem ettől lesz szmog! Amúgy meg örülök, hogy ez a legnagyobb gondjuk!

Nekem ennél sokkal fontosabb, hogy javuljon az állapotom. Kívülálló szemével sokkal stabilabb lettem, de én nem érzem. Valószínűleg azért, mert még mindig rettenetesen zavar a kettőslátásom. Zavar, hogy nehezen megy az újságolvasás. Illetve egyáltalán az írás-olvasás (na ugye milyen jó az analfabétának, neki nem lenne ilyen gondja). Már orvosok szerint is el kellett volna múlnia a kettőslátásnak, de úgy látszik az én szemem makacs (vagy olyan fokban sérült). Pedig én úgy érzem mindent megteszek annak érdekében, hogy javuljon. Sikerélményekre lenne szükségem, de mindenhol csak kudarc ér. Egyre többször érzem úgy, hogy meg kell támaszkodnom, hogy visszanyerjem az egyensúlyomat. Sokat köhögök, mert félrenyelem a folyadékot (ennek a lágyszájpad beidegződési gondja az oka). A látásomról már rinyáltam egy sort. Tudom, hogy nem leszek a régi, de nehéz felfogni. Én tényleg igyekszem néha még erőmön felül is teljesíteni, de van akinek még ez sem elég. Mindenki más hibázhat, de te csak akkor vagy egész, ha mindig a topon vagy!

Nem volt elég az eddigi feszültség, most még az eső is elkezdett szakadni, hogy nyugodt éjszakánk legyen. Legalább lesz még egy oka a fejfájásomnak.

Nem szerethetsz mindenkit…

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog ősz eső kert fejfájás köhögés kettőslátás

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr484938218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása