HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

10.

2020.04.02. 16:23 Cskata

Nagy rendező az élet!

Szűk egy hónapja, amikor az első születésnapomat ünnepeltük és számvetést csináltam magamban, rájöttem, hogy a mai napon már új életem 10. születésnapját tarthatom. Bizony! Így kimondva milyen soknak tűnik és milyen hamar elröppent.

Már 11 éve annak, hogy egyik napról a másikra teljesen megváltozott az életem. Addig egy önálló életet élő dolgozó nő voltam. Aztán teljesen magatehetetlenné, kiszolgáltatottá lettem. És ebből küzdöttem fel magam a jelenlegi állapotomra. El tötyörgök-mötyörgök, de nagyon hamar elfáradok. Utcai közlekedésre egymagam nem nagyon mernék vállalkozni, mert úgy megyek, mint aki be van bombázva. És mégis tulajdonképpen hálás lehetk mindennek és mindenkinek,mert ma már a tizedik születésnapom van!

Szerettem volna szeretteim körében boldogan megülni ezt a napot, de az élet közbeszólt! Nem hogy ünnepelni nem tudunk, de nem is ölelgethetem meg az unokámat: Kicsi, máshol élnek és mi szabálykövetők vagyunk. Engem amúgy is nagyon megvisel ez a bezártság. Nem mintha amúgy nagy csámborgók lettünk volna, hanem maga a tény! A maszkot fel, kesztyűt fel, távolságtartás, maszkot le, kesztyűt le. Akkor inkább sehova, de attól meg szenvedek.  Pedig tulajdonképpen nincs is rá okom. Szerencsére családi házban élünk, bármikor kimehetek a kertbe. Ki is megyek! Már a fűszálak növekedése is figyelemmel van kísérve. És akkor mit szóljon az aki panelban lakik, egész nap ötven négyzetméteren van összezárva másokkal, és még dolgozni sem járhat, hogy kikapcsolódjon.  A mai napig azt mondom és már sokaknak elmondtam, hogy azt hogy most itt tartok, azt nagyrészt annak is köszönhetem, hogy már tíz éve is családi házban éltünk és már akkor is nagyon szerettem a kertet. Ergo, muszáj volt kimenni a teraszra hallgatni a madarak énekét, aztán körülnézni, és szép lassan jött a többi. A mai napig azt vallom, hogy ha nem lett volna a kert és a többi, akkor én most is feküdnék valahol egy ágyban ha élnék.

Tehát igazán most sem panaszkodhatok a kitört koronavírus pánik miatt, hisz van mozgásterem. Mindenkinek ígérem, hogy vigyázok magamra, ti pedig vigyázzatok magatokra!

Ja, idén a Húsvét érdeklődés hiányában elmarad...

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet születésnap húsvét kert

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr7315583966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása