HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

A tenger, a tenger...

2018.09.24. 17:36 Cskata

Félreértés ne essék, engem nem kergettek gyerekkoromban az asztal körül, ha nem akartam mindenáron a tengerhez menni. Sőt! Már jócskán felnőtt voltam, sőt túl voltunk a Délszláv háborún is, amikor először eljutottam a tengerhez. És mondhatom: szerelem volt az első látásra. És nem a fürdés lehetősége, a napozás miatt, hanem a víz látványa miatt. Az én nagy vágyam: ülni és nézni ki a fejemből a végtelen vízre. És hallgatni a víz hangját, ahogy hozzácsapódik a parthoz.

Ez a két nagy vágyam volt az egyik oka, hogy mindig igyekeztünk parti apartmant keresni. Betegségem után is igyekezett a férjem ezt az álmomat kielégíteni, megspékelve azzal, hogy sima úton megközelíthető part és lassan mélyülő víz legyen.  Azért nagyon erős félelem maradt bennem, három-négy nap is kellett ahhoz, hogy fel merjek feküdni a vízre. De a tenger látványa utáni olthatatlan vágy megmaradt.

Életem egyik maradandó élménye, mikor még előző életemben a tulaj motorcsónakkal kivitt bennünket a nyílt vízre! Aki soha nem élte át, annak nem mond semmit, aki pedig nagy óceánjárókhoz szokott annak ez semmiség. Nekem nagy élmény volt!

Aztán a tavalyi tengeri nyaralás kimaradt valamiért. Én már kezdtem beletörődni, hogy idén sem fogom látni a tengert, sőt sohamár. És akkor jött a meglepetés!

A fiúk megszervezték nekem a nyaralást! Foglaltak egy szuper apartmant és elvitek bennünket. Öt nap volt csak és utószezonban, de maga volt a csoda. Csend, (ott is elkezdődött az iskola), tenger, nyugalom, jó idő. A két fiam vezetett, így Apjukat ettől is megkímélték. (Azért bevallom, hazafele már sok volt a nyolc órás autóút.) Aminek nagyon örültem, és amiért nem lehetek elég hálás a sorsnak: ennyi idősen is eljöttek velünk a fiúk egy közös nyaralásra, hogy mi jól érezzük magunkat. Köszönöm! Nem tudom mit hoz még a hátralévő élet, mindenesetre én lélekben búcsút vetem a tengertől. Nem győzök elég hálás lenni, hogy részese lehettem.

Most már csak unoka hiányzik a boldogsághoz...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr414260527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása