HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

November

2013.11.26. 14:04 Cskata

Sok-sok minden történt mostanában, de igazán jókedvem még mindig nem lett.

Valószínűleg rosszabb hangulatomba belelátszik az időjárás is. Álmatlanságomat okozhatja a szél is. Az éjszaka is hallgattam a szél fütyülését. Remélem éjszakára már csillapodik egy kicsit, és nem ébredek fel rá. Megnyugtató számomra, hogy nem csak az én fejem fáj. Minden kolléganőm minden nap elmondja, mennyire fáj a feje.Egyre gyakrabban nyom, feszít, de szerencsére csak rövid ideig. Így aztán nem is kell tudomást venni róla! Nem kell, mert én nem akarok! Nem tudok úgy élni, hogy mindig a negatív jeleket figyelem magamon. Az erős szél miatt érezzük nagyon hidegnek a levegőt is. Hiszen itt van november vége és még nem volt mínusz! (De ami késik nem múlik!).

Borúsabb hangulatomat az is okozhatja, hogy naponta szembesülök azzal, hogy mi minden az, amit nem tudok megcsinálni. Ettől azért elkeseredek egy kicsit. A legtöbb energiát az emészti fel, hogy a környezetem a legkevésbé vegye észre mik a hiányosságaim. Elég nekem ha én tudom, ha nekem okoz gondot. Persze azért vannak jelek, amiket nem tudok láthatatlanná tenni. A mozgásomon sajnos látszik, hogy tanult járásom van, ezt nem lehet leplezni. Persze, azért vannak hullámvölgyek, ilyenkor szoktam elkeseredni nagyon. És nekem ne mondja senki, hogy gyakorolni kell. Gyakorlok egész nap, jövök, megyek. Aztán ahogy jönnek ezek az instabil időszakok, úgy végük is lesz. Persze azért még így is megvisel nagyon, még ha addig úgy is közlekedek épületen belül, hogy mindig megtámaszkodok valamiben. Közben egyre inkább unom, hogy mindig az állóképesség hiányára hivatkoznak. Én már nem akarom megváltani a világot, csak élni akarok! Sajnos már nem leszek fiatalabb! Ez bármennyire is hihetetlen, nekem fáj a legjobban. Persze, azért még mindig igyekszem fejlődni, még ha ez nem is látszik kívülálló számára.

Furcsa az ember. Mindenkinek csak a maga baja számít! Ha neked van valami bajod akkor az nagyon hamar idegesítővé válik, old meg magad, vagy különben megkapod a bélyegedet. Bezzeg ha vele történik valami, vagy neki van problémája akkor sajnálja őt mindenki, vagy legalábbis hallgassa meg. Ilyenkor azonnal tudnak citálni vélt vagy valós jogokat, és természetesen mindig igazuk van. Neked nem fájhat semmi, főleg semmi beavatkozás. Nem panaszkodni akarok, de rendkívül idegesítő, ha folyamatosan keresztülnéznek rajtad. Miért kell neked folyamatosan bizonyítanod, hogy te is ember vagy. Lehet, hogy lassabb vagy, de én legalább is teljes értékű embernek érzem magam. Nagyon jól esett, hogy tegnap a névnapomon nagyon sokan felhívtak, sms-t küldtek, felköszöntöttek élőben és interneten is. Még olyan ismerősöktől is kaptam jókívánságokat, akikre nem is gondoltam. Nagyon jól esett és nagyon jót tett a lelkemnek. Mindenkinek nagyon köszönöm.

Megyek, vár a 3D-s puzzlem...

Szólj hozzá!

Címkék: álmatlanság november hideg névnap szél állóképesség

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr375657668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása