HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Tavasz van, tavasz van...

2013.04.15. 13:51 Cskata

Na végre, hogy tavasz van! Süt a nap, énekelnek a madarak, emelkedik a hőmérséklet. Végre már nem kell télikabátban járni, nem csattog a fogunk. És a legfontosabb, hogy végre már virágoznak a növények. Minden egyszerre! A hófény, a császárkorona, a jácint, a nárcisz, a tulipán és még ki tudja mi minden. Mindenhol nyílik az ibolya, és egyre hosszabb a szára, lassan már szedni is tudok belőle. És már elkezdtek virágozni a gyümölcsfák is, és miután süt a nap előkerültek a méhek és a rovarok is. Sajnos nő a gaz is. És már eljött az első fűnyírás ideje is.

Tulajdonképpen a fentiek mind pozitív dolgok. mindig rám kell szólni, hogy pihenjek már egy kicsit, mert nem érzem a fáradtságot. De amikor annyi munka van odakint! Igazság szerint én leginkább csak nézegetni szoktam, a munka nagy része nálunk már "férfi munka" lett.De persze, hogy nem tudom megállni, hogy ne csináljak valamit a kertben. a baj csak az, hogy ha lehajolok fáj a fejem. A kicsit ingadozó vérnyomásomtól függetlenül örülök, hogy süt a nap. Menten jobb hangulata lesz az embernek ha jó az idő. Amúgy is nagyon hosszú volt a tél, a szürke idő.

Még mindig a vízzel küzdünk. Szivattyúzzuk a kútból a vizet. Még mindig nem lehet felrotálni a földet, mert olyan nedves. A füvet sem merjük megszellőztetni, mert még mindig olyan vizes a talaj. Már most is sok kerti munka összejött, pedig még mindig nem lehetne mindent elvégezni.A lemosópermetezés idén már biztosan elmarad, illetve csak a gyümölcsfák törzse lett lepermetezve, mert egyik napról a másikra bimbós lett minden. A természet próbálja behozni a lemaradást.

Ja, és még nem is említettem a "Barbi olló"-mat. A múlt héten kaptam egy akkumlátoros sövényvágó- fűszegélynyírót. Hosszú évek óta szerettem volna már egyet, de a férjem mindig meggyőzött arról, hogy fölösleges. Új életemben viszont nem merem használni a villanyos sövényvágót. Nehéz az nekem és bizonytalan is vagyok vele. Ezért is okozott nekem nagy örömet az új szerzemény. Meg is nyírtam már vele a gömbtuját, a danikát és a bukszust is. A szegélynyíróval pedig sikerült a tavalyi füvet is kinyírnom egy bokor körül. Tehát van már sikerélményem is. Ilyen kevés kell ahhoz, hogy a pozitív gondolatok szaporodjanak.

De miután szaporodnak a kertben a munkák, a javuló idő miatt egyre többet vagyok kint, igyekszem elspórolni a gyógytornát. Tudom, hogy nem kéne, de három év múltán már nincs hozzá sok kedvem. Így persze, hogy nem fogynak a kilók. A hétvégén nagyokat pihentem, most már ideje egy kicsit dolgoznom.

Azért is jó lesz hazamenni és kimenni a kertbe, mert ezt a munkahelyi zsibvásárt muszáj kiszellőztetni. Valószínűleg bennem van a hiba, én vagyok nagyon érzékeny. Nem szeretem a néma csendet, mert akkor mindjárt hallom a bal fülem zúggását, vagy más hangokat. Ezért nekem otthon mindig szól valami zene. De ez a folytonos csicsergés idegesít. Ezért jó, hogy leülhetek a számítógép elé. Itt nem zavar senki, kizárhatom a külvilágot.

Ha lejár a munkaidőm mehetek haza virágokat nézni...

Szólj hozzá!

Címkék: gyógytorna kert ibolya gaz nárcisz császárkorona

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr335223630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása