HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Depi

2012.02.29. 09:32 Cskata

Most már jól vagyok ! Tegnapelőtt voltam nagyon magam alatt. Van nekem gondom magammal is épp elég, de még mindig magamra akarom venni mindenki gondját. És annak a férfinak aki eddig napi 24 órában aggódott értem, most másért is aggódnia kell. És ez a nap volt, amikor minden tetőzött nála. Én pedig egyedül éreztem magam. Már csak azért is, mert segíteni szerettem volna neki, de kiderült, hogy ez meghaladja az én képességeimet. Illetve, amíg nem dolgoztam sok minden megváltozott az egészségügyben, és semmi nem lett könnyebb. Vannak területi korlátozások, teljesítménykorlátozások (akármit is mond a sajtó) és még sok minden más. Most már csak azt tudom mondani, hogy majd az idő megoldja a problémákat. Attól kerültem padlóra, hogy mindenki azt várta tőlem, hogy úgy segítsek megoldani a gondokat, mint régen, amikor még semmi bajom nem volt. Ilyenkor még jobban szembesülök azzal, hogy megváltoztak a dolgok, és sok mindent már csak fejben tudok megoldani. Ilyenkor mindig azzal biztatom magam, hogy fel a fejjel, lesz ez még jobb is.

Persze, hogy ahogy idegeskedek emelkedik a vérnyomásom, és nehezen alszom éjszaka. A vérnyomásomat próbálom kordában tartani  gyógyszereimmel, éjszakára pedig megint a gyógyszergyárak készítményét veszem igénybe. A mostanában gyakori, de rövid fejfájásokat pedig betudom az időjárási frontok számlájára, illetve a vérnyomás ingadozásom is okozhatja. Szóval nem egyszerű az élet!

Közben pedig tényleg komolyan dolgozom a látásom javításán. Végzem a szemtornát, és még az új, drága olvasószemüvegemet is használom.Egyszer csak sikerül eredményt elérnem, mert az nagyon sokat javítana az állapotomon, de leginkább önbizalmat adna.   Közben pedig várom a tavaszt. Ma reggel már láttam a hóvirágokat, amik megint felfele meredeznek a tegnapi hóesés után. Idebent, a munkahelyemen már virágzik a krókusz, amitől menten jókedve lesz az embernek. Muszáj minden nap megnézni őket! Bújnak kifele a földből a tulipánhagymák is. Tehát előbb vagy utóbb, de biztosan tavasz lesz, már csak ki kell várni. És holnaptól már március lesz...

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz látás hóvirág krókusz

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr304224844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása