HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Drukk

2011.10.09. 14:16 Cskata

Kicsit ideges vagyok.  De én akartam. Holnap reggel hét órától ismét dolgozó nő vagyok. Remélem, most hosszabb időre és zökkenőmentesen.  Azért görcsöltem szeptember 20-án az OMFI.ban (Országos Munkahigiénés és Foglalkozásegészségügyi Intézet), hogy eljöjjön ez a pillanat. Most mégis meg vagyok ijedve egy kicsit. Hiába, másfél év alatt elszokik az ember a munkahelytől. Nem a munkától, hisz abban volt részem eddig is. Megfogadtam magamnak, hogy nem veszek részt a munkahelyi herce-hurcában. (Ahol kettőnél több nő dolgozik egy helyen ott előbb-utóbb vannak konfliktusok.)  Már többször említettem, hogy egy súlyos betegség megváltoztatja az ember gondolkodását, máshová kerülnek a hangsúlyok, más dolgok lesznek fontosak. Kit érdekelnek a munkahelyi torzsalkodások, ha engem békén hagynak, ha én végezhetem a dolgomat.

Ma ebédfőzés közben hallottam egy rádióriportot, ahol a folyóírás fontosságáról és egyéb hatásairól beszéltek. Ezt hallgatva jöttem rá, hogy én itthon nem sokat írtam folyóírással, mert a számítógép előtt csak a billentyűket nyomkodja az ember, a kedvenc rejtvényem pedig a sodoku, ahol csak számokat kell írni. Az olvasás pedig szintén nem jár írással. Már csak ezért is jó lesz visszamenni dolgozni. A folyóírástól fejlődni fog az agytevékenységem és javulni fog a látásom. (Ha mégsem így lesz tévedtek az amerikaiak is!)

Azért nem mentem már a múlt héten dolgozni, mert gyönyörűen sütött a nap! Mára már az idő is elromlott, hideg van, fúj a szél, kitört az ősz. Szóval igazi dolgozó idő van. Azért néhány kisvirágú krizantém kivirágzott az én kedvemért. Legjobban a kert fog hiányozni, mert mire délután hazaérek, főleg az óraátállítás után, már szürkület vagy sötét lesz. Tehát a kertet csak hétvégén fogom látni teljes pompájában. Most még virágoznak az aszterek (minden világoskék) és minden más kerti virág is (még a rózsák is). De már elkezdett virágozni a sisakvirág, ami az ősz megfellebbezhetetlen jele. Aztán már csak a krizantémok vannak hátra, de az ő látványuk némi őszi napsütésben felülmúlhatatlan.

Most megyek és még kihasználom az utolsó délutánt a kertben, amíg még süt a nap…

Szólj hozzá!

Címkék: dolgozó ősz hideg kert látás szél krizantém foglalkozásegészségügy omfi aszter sisakvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr443289484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása