HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Várakozás

2011.09.27. 18:52 Cskata

A napokban jöttem csak rá, hogy mennyi energiát ki vett belőlem a múlt keddi munkaegészségügyi vizsgálat és az előtte lévő stresszes állapot. Most úgy érzem magam, mint egy győztes csata után, pedig tudom hogy az én harcom magammal és a munkámmal még hátra van. Nem tudom, hogy a minden napi tornámnak és a gombakivonatos kapszulámnak köszönhetem, de sokat nőtt a stabilitásom. Időnként még táncikálok, vagy széles alapon járok, de ha nagyon koncentrálok, hátulról már nehezebb észrevenni, hogy volt egy agyvérzésem. Persze még van hová fejlődnöm. Javult, illetve már csak néha villan be a kettőslátásom, aminek nagyon örülök. Telefonon beszélve már fel sem tűnik, a beszélőkém szerencsére újra a régi. És ami még feltűnt, a jobb arcfelem is jobban mozog. Na, eleget dicsértem magamat, most már csak dolgozni kellene. Még a hivatalos értesítésre várok, hogy újra elkezdjek dolgozni, ha még mindig úgy akarja a munkáltatóm is. Ötvennégy évesen nem ülhetek itthon a világ végéig, nekem még feladataim vannak! (A múlt héten voltam fodrásznál is!)

Persze amíg a saját gondjaimon görcsöltem a világ addig is haladt tovább. Megtörtént a Balatonon a szüret. Most már ledarálva, kiprésselve a szőlő, hordóban a bor. Had forrjon! A többi munkával pedig majd csak lesz valami, egyszer majdcsak el lesz végezve. Még nincs itt a világ vége!

Tegnap Pesten voltunk a nagyfiamnál, aki úgy döntött, hogy felújítja a lakását. Szerintem nem tudta, hogy mibe vágta a fejszéjét. Tegnap a villanyszerelők dolgoztak. A régi (70 éves) vezetékeket ki-cserélték a falban és új kiállásokat építettek. Estére úgy nézett ki a lakás, mint ahova bomba csapott. Mindenütt sitt volt. (Takaríthattak fél éjszaka!) Engem csak azért vittek magukkal, hogy szem előtt legyek , ne partizánkodjak itthon. Nem sok mindent csináltam egész nap (mahjongoztam egy hordozható számítógépen), mégis nagyon fáradt voltam mire hazaértünk. Nem is kellet altatódal egyikünknek sem az elalváshoz. Ma reggel mégis fáradtan ébredtem, de majd kipihenek mindent. (A Gyógytornász masszírozása ma délelőtt nagyon jól esett!) És az élet megint szép és kerek lesz. (Vagy nem !)

Csak a kisfiam miatt aggódom, de nagyon…

Szólj hozzá!

Címkék: balaton tánc szőlő agyvérzés gyógytornász

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr1003260818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása