HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Még mindig itthon...

2011.08.01. 17:56 Cskata

Ma három hete, hogy megműtöttek. Tegnap volt két hete, hogy kiszedték a varratokat. Azóta lelkesen gyógyulgatok. Próbálom a régi mozgássorokat.  Állítólag javult a járásom, de nincs kondicióm. Valamelyik nap voltunk sétálni, és hazafelé már majd kiköptem a tüdőmet, mert alig kaptam levegőt.  Hiába gyakorolom újra a tornagyakorlatokat, két hét kihagyás is nagyon sok volt. Pedig, ha tavaly nem lett volna az agyvérzésem, lehet, hogy szép lassan el is felejteném a műtétet. Persze lehet, hogy a nyavalygásaimban jelentős szerepet kap ez a lehetetlen nyári idő. Szó szerint, enyhe telünk van. Minden nap esik az eső. A hőmérséklet 20 fok körül leledzik. Egész nap alig látni a napot, csak a felhők jönnek-mennek. Ez az idő engem nem igazán tud feldobni.

Mindenesetre már tudok guggolni és hajolni. (Persze még csak haskötőben próbálom.) Nekem már az is öröm, hogy ki tudok húzni néhány gazt (ami persze ezerrel nő az esők után).Ez volt a mai program, meg a lehullott szilva felszedése a fa alól. Már ebben is tudok segíteni. A férjem szokta mondani, hogy mindent meg tudok csinálni, amit előző életemben, csak sokkal lassabban. Még mindig arra gyúrok, hogy a látásom megjavuljon, mert az szerintem ugrásszerű gyógyulást eredményezne. Így marad a kettős látás és a táncikálás.

Bízom benne, hogy 1-2 hét alatt meggyógyul annyira a pocakom, hogy vissza tudok menni dolgozni. A többi pedig majd jön magától (remélem). A páromnak pedig szüksége van a szabad délelőttökre, mert most már régóta nagy rajta a nyomás. Nem lehet életcél egy ember pesztrálása éveken keresztül. Aggódik értem ezerrel, talán túlságosan is.  Minden kicsi panaszomnak nagy jelentőséget tulajdonít. Ezért nem szoktam neki megmondani, ha fáj a fejem. Amúgy is, ezt mindig az időjárási frontoknak szoktam tulajdonítani vagy az allergiámnak. Az én tapasztalatom szerint, illetve az én allergiámat nem csökkenti az eső, sőt a szeles időjárás még fokozza. Így a két műkönnyön és a gélen kívül még egy allergiaellenes szemcseppet is használok, ha azt akarom, hogy ne fájjon mindkét szemem. Egyszer, sajnos előbb,mint szeretnénk itt lesz a tél, és megszűnnek az allergiás panaszaim. Előző életemben is együtt kellett élnem az allergiámmal, majd megoldom a jelenlegi életemben is.

Új életemben ma először megetettem az állatokat ! Csak hinni kell  benne, hogy minden nap egyre jobb lesz…

Szólj hozzá!

Címkék: allergia eső látás kettős szél agyvérzés varrat haskötő

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr693117734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása