HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Műtét előtt

2011.07.10. 10:32 Cskata

Sűrű egy hét van mögöttem, és még nem látom az alagút végét. Tehát az előttem álló időszak sem lesz nászmenet.

Hát a munkahelyemen nem sokat voltam az elmúlt héten (sajnos). Még hétfőn délután felhívtak a Kórházból, hogy már 11-én megoperálnának. Ez először riadalommal töltött el, de később örültem, hogy hamar vége szakad legalább ezeknek a panaszaimnak. Így aztán másnap reggel a laborban kezdtünk egy vérvétellel. Utána mehettem dolgozni, amit azért élveztem, mert végre érdemi munkát végeztem, voltam valaki.

Másnap Szeged volt az úti cél és egy természetgyógyász, amit már régen beterveztünk. Két órán keresztül végeztem jógagyakorlatokat, anékül, hogy fáradtnak éreztem volna magam. Utána jött egy jó kis talpmasszás és sok-sok beszélgetés. Na, aztán hazafelé a kocsiban már egyre fáradtabb lettem, úgyhogy hazaérve egyből beestem az ágyba. Hiába, a sérvem nem akart visszamenni a helyére és most először fájt is. Így aztán a fél éjszakát a sürgősségi Osztályon töltöttük, egy sebészre várva, aki vissza tudja tuszmékolni  azt ,ami nekem nem sikerült. (Az a szerencsém, hogy a nagyobbik sérvemnek tág sérvkapuja van.) Jóval éjfél után értünk haza elkínzottan, fáradtan. Nem kellett altató, csak fájdalomcsillapító. Most először örültem annak, hogy ilyen hamar megműtenek. A kardiológus már felüdülés volt. Egyrészt , mert mindent rendben talált. Másrészt, mert kiselőadást tartott arról, hogy mennyit fejlődtem tavaly óta. Ő legalább tudta értékelni a munkámat. Nem kell engem dicsérgetni, de tudomásul kell venni, hogy azért, hogy most itt tartok ahol, nagyon sokat tettem. Lehetnék még mindig fekvőbeteg, de akkor az nem én lennék. És még mindig nagyon zavar, hogy messze vagyok a régi énemtől, főleg mozgásban. Ezt tegnap megint nagyon érzékeltem amikor a fiúk dolgoztak a szőlőben a Balaton-felvidéken. Ők dolgoztak én pedig ültem a nyugágyban és néztem ki a fejemből. Amúgy meg, most a műtét előtt még az eddiginél is jobban kímélnek.

Nem akartam érzelgősre írni a mai blogomat, de gyanítom mégis az lesz. Ma délután befekszem a kórházba és holnap megoperálják a sérveimet és kiveszik az epehólyagomat. Igaza van a Szemész doktornő ismerősömnek: nem tudok meglenni Sebészek nélkül. Dehogynem, csak valamiért mostanában mindig közbejön valami. Már most nagyon félek. És nem a műtéttől, hanem az altatástól! Hiába mondja minden orvos, hogy egy agyvérzés után fél-egy év múlva már kockázat nélkül lehet altatni, én csak akkor leszek nyugodt ha a műtét után problémamentesen felébredek. Addig szorul a zabszem! A kánikula  csak ráadás!

Szorítsatok értem…

Szólj hozzá!

Címkék: természetgyógyász műtét kánikula munkahely agyvérzés sebész sérv

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr293054332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása