HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Nyár

2016.07.07. 16:58 Cskata

"Ha végre itt a nyár, és meleg az idő"...

Tudom, hogy július van, és ilyenkor a mi éghajlati viszonyaink között meleg van (mert NYÁR van). Szóval lehet, hogy ez a normális, de a múlt héten nekem már extra meleg volt. Nagyon meleg volt nekem odakint, de idebent is csak akkor tudtam nyüglődés nélkül elviselni a világot, ha ment a légkondi. Azt pedig hiába is várta volna tőlem bárki, hogy csináljak valamit, képtelen voltam rá. Egyetlen dolog volt amit megcsináltam, a mindennapi locsolás. Ja, és az idei nyár eddigi legmelegebb napján, szombaton mentünk le a Balatonra, na nem fürödni, hanem a szőlőt tetejezni. Ez hegyoldalban felemelő volt, még akkor is, ha gyönyörködhettem a kilátásban! Nem is dolgoztam sokat, mert a nyelvem lógott a melegtől. Sajnáltam is szegény férjemet, aki kizárásos alapon kénytelen volt ezt-azt megcsinálni. Persze, hogy nem végeztünk, így hát tegnap megint ott voltunk. De micsoda különbség! Tegnap legalább tíz fokkal kevesebb volt, mint előtte pár nappal. Tegnap még a munka is jobban haladt, de egy kevés még mindig hátra van, plusz a permetezés. Nagyfiam tegnap befejezte a fűnyírást, barátnője pedig az ablakpucolást. Gondolom, ők sem így tervezték a pihenést. Ja, és ma tombol a szél!

Azt hiszem, lassan eljön az ideje mindkettőnk számára, hogy beismerjük, sok nekünk az a munka, amit az itthoni telek mellett még a szőlő ad.Tudom, hogy ez nem egyszerű dolog, de dőreség arra számítani, hogy majd a nyolcvankilenc éves nagypapi segít. Nagyon jól tartják magukat a férjem szülei, de nem hiszem, hogy ez még nagyon hiányzik nekik. Csúnyán hangzik, de sajnos ők sem lesznek fiatalabbak. A fiaim pedig abban a korban vannak, amikor nem az játszik életükben főszerepet, hogy nekünk segítsenek minden szabad percükben. (Ez Bécsből amúgy is elég nehéz.) Amúgy is, nagyon megváltozott a világ! Ha nem szalag mellett ülsz napi nyolc órán át, akkor nincs olyan, hogy nyolc óra munkaidő. A munkaidőnek akkor van vége, ha elfogyott az aznapra kirótt feladat. Ja, és teljesíts ezer százalékon. Ezek után én nem tudok csodálkozni, ha alig várják, hogy hétvégén kicsit regenerálódjanak. Én ezt látom fő problémának abban is, hogy egyre később születnek a gyermekek is. A mindennapi hajtásban annyira elfáradnak a szülőjelöltek, hogy szülőnek lenni már nincs energiájuk. (Jól körbejártam és megindokoltam, hogy miért nem vagyunk még mindig nagyszülők. Amúgy is, azt vallom, hogy mindennek eljön az ideje. Csak megérjem!)

Azért szombaton, amikor a nagy meleg volt, meg is ijedtem egy kicsit (nagyon). Az agyvérzésem óta sokat panaszkodok a jobb szememre,de a ballal most volt először problémám. Először csak pár percre, később hosszabb időre láttam valami úszkáló lófüléket a szeme előtt. Először azt hittem, hogy a szempillámon van valami, mert úgy tűnt. Másnap még elég zavaró volt ez a folyamatos jelenség, ami nagyon megijesztett. Aztán napról napra halványult, és mára meg is szűnt. És ilyen miért ne a nagy szabadságolások idején legyen. Azért, ha legközelebb szemészhez megyek, majd megemlítem. Az internet orvosi jellegű bogarászásásról annak idején, amikor az agydaganatomat diagnosztizálták, letiltottam magam. Most elfeledkeztem erről, bár ne tettem volna! Hajdanában a főnököm szokta mondani, hogy kellő számú orvossal értekezve halálos beteg vagy. Ha az internetet bújod, talán még egy kis megfázásba is belehalsz. (Lehet, hogy ezért mennek az egészségügyben dolgozók az utolsó utáni pillanatban orvoshoz.)

A nagy meleg és a gyakran változó időjárás, időjárási frontok nem csak az emberi szerveztet, de a környezetünkben élő állatokat is megviselik. Kutyánk napok óta előszeretettel heverészik magas virágok árnyékában. Szeretném, azt gyanítani, hogy nem az én bosszantásomra, hanem, mert ott kevésbé van meleg. Ó, és bagzanak a macskák. Ha lehet akkor éjszaka, és előszeretettel a hálószobánk ablaka alatt. Ez pedig halálra idegesíti a kutyánkat, aki hangos (és öblös) folyamatos ugatással reagálja ezt le. És innentől kezdve vége az éjszakai alvásnak, ami azt eredményez, hogy másnap nyűgös és fáradt az ember. Ezt pedig férfiember nehezen viseli! (Mennyivel jobb a tél, amikor csukva vannak az ablakok!)

Megyek fagylaltozni...

 

Szólj hozzá!

Címkék: balaton kutya szőlő unoka front agyvérzés agydaganat

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr318873018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása