HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

A változatosság kevéért...

2016.02.29. 15:39 Cskata

"Ó, tarts ki addig lélek, védekezz!"

Most már napok óta ez a mottóm. Magát a verset már több értelmezésben magamévá tettem, most az időjárási frontok okán lett megint aktuális. Nem bírom! Napok óta szenvedek és még esélyem sincs rá, hogy megnyugodjon az idő. Napok óta bágyadtnak, letörtnek, kedvetlennek érzem magam. Gyakran fáj a fejem, fáradékony, izzadékony  vagyok.És mindezért most már tényleg nem tudok semmit okolni, csak az én frontérzékenységemet. Tegnap fiam névnapja kapcsán nagy családi ebéd volt barátnőkkel együtt. Megfőztem én időre mindent  és állítólag minden finom is lett, de nagyon elfáradtam. Este már csak néztem ki a fejemből. Más napokon kimegy az ember a kertbe és kicsit elbogarászik, számba veszi, hogy melyik virág nyílt ki tegnap óta vagy miben okozott kárt a kutya. De most még ez sincs, mert egész délelőtt esett az eső, minden csupa víz odakint. És ha ez nem lenne elég, még a szél is fúj! Tudom, hogy jön a tavasz, és ez általában nagy időjárás változásokkal jár, de most már kezdem nagyon unni. Leginkább az esőt, szinte minden nap esik. A talajnak egyenlőre esélye sincs kiszáradni, a kútban talajszintig áll a víz.Tennék én már széles ívben a talaj víztelítettségére, csak ne érezném ilyen cefetül magam. És akkor az allergiáról még nem is beszéltem: a szomszédban már régóta virágzik a mogyoró, nálunk a barka, és aztán majd jön a többi.

Legutóbb arról írtam, hogy bízom a csodában. Hát! Voltunk egy Dévény módszer alapján dolgozó gyógytornásznál. Sok idő telt el az agyvérzésem óta, és működnek az izmaim. Tehát ő érdemben nem tud javítani az állapotomon. Gyakoroljak sokat és akkor finomulni fognak a dolgok. A szememen pedig nem tud segíteni. Az egészben az a legszebb, hogy amikor anno hazajöttem a rehabról, akkor a férjem mindent megmozgatva felhajtott egy felnőttekkel is (ezt a módszert agyvérzéssel született csecsemőknek dolgozták ki elsősorban) foglalkozó gyógytornászt Budán. Ő simán el is vállalt volna jó pénzért, de amikor meghallotta, hogy daganatom volt, akkor visszakozött, hogy őt évig nem nyúlhat hozzám. Most meg azt mondják, hogy régen történt minden. Tehát marad a gyógytorna és az akarat.

Erről jut eszembe, hogy nem mondtam le a szemészről, csak még mindig arra várok, hogy meggyógyuljon a doktornő. És közben jár az agyam. Lehet, hogy a szempanaszaim fokozódásában nem kis szerepet játszik az allergiám is. Csak hogy szebb legyen a világ!

Folytatom a terápiás kötésemet...

Szólj hozzá!

Címkék: allergia fej daganat front agyvérzés gyógytornász

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr978429152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása