HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Tél volt, hó esett...

2016.01.08. 15:35 Cskata

Biztosan hallottátok tegnap a kövek gördülésének zaját. Na, az volt az amikor megtudtuk egy szövettan eredményét. Őszintén bevallva én nem is számítottam rosszra, de azért az a biztos, amikor az orvos megmondja a vizsgálat eredményét. Persze ettől még nem derült ki, mi okozza férjem panaszát, és a szakorvos sem tudott pontos választ adni. De ez a szövettan mindenesetre negatív eredményt hozott. Szerencsére.

Nekem mindenesetre nagy megdöbbenést okozott, hogy emberek szó szerint veszik, ami a papírra le van írva. Az én tapasztalatom és az egészségügyben eltöltött hosszú évek tapasztalata nekem azt mondatja, hogy az a fontos, amit az orvos mond a betegnek. Hogy mi kerül a papírra az sokszor teljesen másodrendű és erősen emberfüggő. A papír sok mindent elbír! Számomra már késő tapasztalat, hogy ami neked napi rutin, lényegtelen dolog, az más számára nagyon fontos félinformáció.Attól is nagyon óvok mindenkit, hogy egy orvosi lelet szavait szövegkörnyezetükből kiragadva értelmezzék, szótárazzák, mert nagyon könnyű így félreértelmezni bármit. Ezért mondom én, hogy az orvos szavaira kell figyelni. Ha valami nem teljesen tiszta, kérdezni. Az orvos csak azt a kérdést nem hallja, amire nem akar, vagy nem tud válaszolni.

Nagy gondban vagyok egy ideje. Tény, hogy mostanában kevesebbet beszélek, mert így hozta a sors. De egyre gyakrabban kérdeznek vissza, hogy mit mondtam, mert nem értik a beszédemet. Nem tudom eldönteni. hogy az én beszédemmel van baj, vagy a másik fél fülével. Lehet, hogy megint gyakorolnom kéne a betűképzést, esetleg logopédushoz járnom?  Viszont, h a telefonálok sosincs ilyen gond. Vagy csak nem akarnak szólni? Na, ezért nehéz nekem eldönteni, hogy akkor most mi van.

Az elmúlt napokban volt mindenféle idő, leginkább hideg. Esett néminemű hó is (a 2-3-4 cm elenyésző mennyiség, ebből még egy rendes hóembert sem lehet építeni), lehetett havat takarítani. Ennyit az ember még testmozgásként is megcsinál, csak időnként attól féltem, hogy elcsúszok. A hólepel pozitív hozadéka volt, hogy megjöttek a madarak az etetőre, így a konyhaablakól nagyon jó nézni, hogy felváltva repülnek a nekik kikészített magokra. Őket még a kutya is nyugodtan nézi! Bentről, a fűtött lakásból még a kinti hideg, havas, szeles időt is jó nézni. (Azért örülök, hogy lassan de biztosan hosszabbodnak a nappalok.)

Ma végre kisütött a nap és voltunk nagyot sétálni...

Szólj hozzá!

Címkék: kutya orvos madár beszéd hóember szövettan

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr258252204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása