HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Vannak még hibák...

2014.06.03. 08:16 Cskata

Na, ide is eljutottam végre. Leültem a gép elé és már nem csak a híreket olvasom el pár perc alatt, hanem itt is ragadok.

Az elmúlt napok történései megerősítették bennem, hogy lehetnek terveim, de csak a már megtörtént dolgok érvényesek. Múlt héten hétfőm még tele voltam tervekkel egész hétre. Aztán kedden reggel csúnyán feldagadt, vörös arccal ébredtem. Még saját véleményem szerint sem voltam emberek közé való. A Kórház Bőrgyógyászati Osztályán hamar kimondták a verdiktet: itt marad. És a múlt hét napjait egy kórházi ágyon töltöttem injekciókkal, infúzióval. Ja, és nem kevés gondot és elfoglaltságot okozva ezzel családom tagjainak, akik minden nap látogattak, telefonáltak. Maga az osztály a régi kórház területén van. Az ember egy pillanat alatt visszakerül a XIX. Századba. A maga idejében nagyon modern lehetett, de mára sajnos túlhaladt rajta az idő, főleg, hogy sok osztály már a hotel-szárnyban van, ahol mások a körülmények. Itt nincs a kórteremben a négy ágyon kívül semmi csak egy csap. WC, zuhanyzó a folyosó végén és közös. Tv egy az egész osztálynak, mindenki azt nézi, amit valaki kiválasztott (lehet nélküle élni). Telefon a sajátod, ha nálad van, még jó, hogy feltalálták a mobiltelefont. A négy ágy négyféle. Tiszta szerencse, hogy csak négy napot kellet bent töltenem. Azóta próbálok magamra találni. Minden tiszteletem az osztályon dolgozó orvosoké, ápolónőké, akik mindent megtesznek a betegek gyógyulásáért, kényelméért.

Hát röviden ez volt hosszabb hallgatásom egyik oka. Most már egész szépen javul az arcom. A heves reakció oka valószínűleg egy keresztallergia, amit tulajdonképpen bármi kiválthatott. Mi most a kutyatejet kiáltottuk ki bűnösnek, mert előtte délután a kutyatej elnyílt virágszárait tördeltem ki. De tulajdonképpen bármi okozhatta.

De miután a múlt hét motyorgása kimaradt a kertben, el lehet képzelni, hogy mekkora a gaz. Majd egyszer minden a végére ér. Nekem most sokkal fontosabb, hogy sokat pihenjek, szedjem a kardiológus által felírt gyógyszereket, vigyázzak a pulzusomra és magamra .A világ pedig közben halad. Majd más megváltja, nem kell mindent nekünk megcsinálnunk.

Azért nagyon erősen érzem, hogy muszáj nekem egészségesen viselkednem, hisz van egészségügyi gondja a férjemnek és az anyósomnak is. Nem várhatom el mindenkitől, hogy folyamatosan rám figyeljen.

Hamarosan indulunk a nagyiért, akinek át kell esnie egy műtét előtti kivizsgáláson.

Szólj hozzá!

Címkék: telefon bőr allergia ápolónő kutyatej keresztallergia

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr996262225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása