HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Valentin

2014.02.14. 15:52 Cskata

A technika ördöge már megint megviccelt, tehát kezdem előről.

Biztosan nem csak engem, hanem mindenkit megvisel ez a gyakran változó idő. Egyik nap hideg van, fúj a szél, esik az eső. Másnap pedig hétágra süt a nap. Ami még mindig a jobbik eset, hisz a napsütéstől mindenki vidámabb lesz. Persze azért a négy évszakra beállt emberi szervezetnek hiányzik a klasszikus tél. A gyakran változó időjárási frontok miatt naponta többször is fáj a fejem, és gondolom másé is. Nyűgös, kedvetlen az ember, de próbálom palástolni, hisz az emberrel szemben elvárások vannak, amiknek szeretne megfelelni.

Bármilyen idő is van, azért minden nap kell menni egy kört a kertben, mert tegnap óta sok minden változott. napról napra nőnek ki a földből a hagymás virágok hajtásai. Ja, és a "gazda szeme hizlalja a jószágot". Jó rájuk nézni! És a hóvirág mellett már találtam nyíló krókuszt is. Ezek mind a tavasz közeledtét jelzik, de még sem bokrokat, sem rózsákat nem merek megmetszeni, mert félek "hogy nem eszi meg a kutya a telet" és még lesznek kemény fagyok. Persze nem kapnék sírógörcsöt ha nem így lenne mindenki jobban örül a jóidőnek, mint a hidegnek. De azért már a barka is mutogatja magát. Hajtásain már sorakoznak a fehér gyöngyök, amiből majd a barka lesz idővel. Most még csak szép, de ezt csak az tudja igazán, aki végig tudja követni a folyamatot.

A családi házban élésnek is megvannak a maga előnyei és hátrányai. Én új életemben minden tél végén elkenődök, hogy mennyi mindent nem tudok megcsinálni. De közben azt is tudom, ha nem családi házban élnénk én nem tartanék itt, mint ahol most.Az, hogy nem vagy négy fal közé zárva erősen inspirál, hogy egyre több mindent meg tudjál csinálni. Még így is nagyon nehéz szembenézni a korlátokkal, de  sok mindent nem tudok megcsinálni, és ezt tudomásul kell vennem. És azt nem mondhatom, hogy nem fáj, de örülök annak, hogy élek, és így élek.

Mindig megfogadom, hogy nem idegesítem magam munkahelyi problémákon. Persze ezt könnyebb megfogadni, mint betartani. Ilyenkor nagyon jó, hogy hétvége van. A gondok véleményem szerint nem itt kezdődnek, és pár nap alatt lenyugszanak a kedélyek is, de akkor is nagyon tudja bántani az embert a pillanatnyi helyzet. Azt hiszem még edzenem kell magam.

A politikai véleményemet igyekeztem ezekről az oldalakról mellőzni és eztán is megpróbálok így tenni. Ha mégis elszaladna velem a ló akkor szóljatok. Ezt a blogot az agyvérzésem után , a betegségem miatt kezdtem el írni. A véleményemet egy másik internetes oldalon szoktam leírni, mert azért van véleményem. Még akkor is ha a férjem sorozatosan azt mondja, hogy ne foglalkozzam a dolgokkal, van nekem más bajom is.Nagy szerencsémre mindkét fiam itt él az országban és mindkettőnek van munkahelye! A mai világban szerintem már ez is nagy szó.

Nagy szívfájdalmam, hogy napok óta beteg a kutyánk. Tizennégy éve él velünk, már rég családtagnak számít. Tudjuk, hogy már nagyon öreg, de eddig jó általános állapotban volt. Most nagyon rossz nézni a tehetetlenségét, és nem tudunk neki segíteni. Alig áll a lábán, annyit eszik, amennyit bele tudunk erőltetni, hogy bevegye a gyógyszert, csak akkor iszik ha beletesszük a fejét a vizesedénybe. Most megint az állatorvorvost várjuk, hátha tud még csodát tenni.

Nem csak az emberek, az állatok szenvedése is nagyon megvisel...

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog kutya valentin munkahely állatorvos agyvérzés hóvirág krókusz

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr905813711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása