HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Tél, hó, hideg

2014.02.05. 17:51 Cskata

Nincs semmi bajom. Hogy őszinte legyek nem is bántott senki! Sőt.A radarjaim mégis jelzik, hogy baj van. Átnéznek rajtam.Mindenki úgy beszél mellettem, mintha ott sem lennék. Időnként tényleg Bástya elvtársnak érzem magam. És az hogy semmibe vesznek azt nem csak képzelem. Valóban így van.Senki nem kíváncsi a véleményemre és már nem is akarom elmondani. Egy ideje már azt vettem észre, hogy jobb ha megtartom magamnak a véleményemet. A többiek pedig pörögjenek, zizegjenek, ha akarnak. Van,aki várja a pillanatot, hogy hibázzak, és ezt hangosan szóvá is tegye. Pedig, ha jól belegondolna, Ő sem hibátlan. Szerintem aki dolgozik az hibázhat is. Mindenki! Aki ennek az ellenkezőjét állítja, az hazudik. Vagy igazmondó juhász. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem esik rosszul, de ez van. Az ember megpróbál együttélni vele, de nem mindig sikerül. Ilyenkor nézek úgy ki, mint aki depressziós.Pedig dehogy! De azért azt mindig szem előtt tartom, hogy Isten nem ver bottal!

Várom a szebb időket. Bár a tél még csak most kezdődött el, ami a havat illeti. Sőt, már túl vagyunk az ónosesőn is! Elég volt belőle, hogy a hétvégén három napig a lábamat sem tettem ki a lakásból, mert féltem, hogy elesek a jeges felületeken. De szerencsére tegnap már kisütött a nap, és ma is. Ettől függetlenül szokatlanul hideg van. Elszoktunk attól. hogy télen lehet mínusz is a hőmérséklet. Most, hogy a kert nagy részét hó fedi, még feltűnőbbek a már kibújt hagymások. Ezek jelentik nekem a nagy biztatást, hogy egyszer majd tavasz lesz. Mert minden nem hazudhat! Már vettem primulát (kankalin, zsibavirág), mert az már virágzik és jókedvre hangol. Már csak jóidőre várok, hogy kitegyem a bejárati ajtó elé.Ez tök jó, hogy minden évben veszek virágokat, aztán kiültetem őket a kertbe és vagy megmaradnak vagy nem.Általában nem, de csak azért, hogy a következő évben vehessek újra. Amíg ezt meg tudom tenni, addig jó nekem, mert azt jelenti, hogy élek. Nézzük mindennek a jó oldalát.

Már annak is tudok örülni, hogy nem fáj annyira a szemem. Persze ennek is ára van. Anyagi is és egyéb is. Egy ideje új műkönnyet használok. Hosszú ideig csípett minden cseppentéskor, de mostanában már kevésbé.Az éjszakai alvás előtt annyi minden mürüttyöt kell csinálnom a szememmel, hogy mire mindennek a végére érek, addigra felébredek. Fejben kell tartanom, hogy melyik héten melyik éjszakai krémet használom mielőtt felteszem a szemtakarómat, hogy éjszaka, alvás alatt ne nyíljon ki a szemem. Ettől persze még nem szűnt meg a kettőslátásom, csak kevésbé fáj a szeme. Az olvasás persze még mindig fárasztó, de erőltetem, mert a lelki békémhez kell. És mégis szerencsésnek mondhatom magam, mert nem vagyok magatehetetlen.

Mindezt négy évvel ezelőtt még el sem tudtam volna képzelni...

Szólj hozzá!

Címkék: tél szem hideg primula

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr175800334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása