HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Január

2014.01.20. 17:45 Cskata

Vannak alkalmak amikor úgy érzem, hogy muszáj írnom. Nincs semmi különös oka, egyszerűen jól esik. De lehet, hogy egyszerűen csak fáradt vagyok.

Még alig kezdődött el az év máris annyi minden történt. Tudom, hogy egy bizonyos életkor fölött már elképzelhetetlen, hogy ne legyen valami egészségügyi panasza az embernek, de jobban jár ha nincs. Órákon át ücsörögni egy műanyag széken, hogy a nagytudású doktor elé kerülj, nem egy felemelő érzés. Közben tudod, hogy a panaszodra igazán nincs gyógyír, azt az életkorod hozta magával. Amúgy sem igazán nyúlna hozzád senki egy agyvérzéssel a hátad mögött. Közben te titokban reménykedsz a hosszú életben, terveket szősz, hisz nem vagy még öreg.

Sokan azt hiszik, hogy nekem szerencsém van, hisz lám milyen szépen felgyógyultam az agyvérzésemből. Úgy érzem a gyógyulásért tettem, teszek. Semmi nem esett az ölembe! Közben kevesen feltételezik, hogy magammal is vívom mai napig a csatáimat. Látszólag tudomásul vettem a történteket, de senki nem tudja, hogy mi zajlik bennem. Tudom, hogy tudomásul kéne vennem a változásokat, de ez nem ilyen egyszerű. Sok minden bánt, sokszor érzem magam fölöslegesnek, és időnként úgy érzem senki nem kíváncsi a véleményemre. Lehet, hogy jobban jártam volna, ha az agyamnak a gondolkodásért felelős része sérül meg. Lehet, hogy akkor nagyobb teher lennék a családomon. Így viszont kialakul az emberben egy olyan radar, ami azt is érzékeli amit nem mondtak ki. Ezért bonyolult az egész! Vannak alkalmak amikor sikerül átlépnem az ilyen agyament dolgokon, de van amikor nagyon mélyen megérint. És ezt nem foghatom teliholdra, időjárási frontra.

Abból is van elég. Feszült is vagyok eléggé! Nem hiszem, hogy nálam jobban örülne valaki a hónak! Tudjátok, annak a hideg fehérnek. Már azt sem bánnám, ha hideg lenne. De az én szervezetem még mindig a négy évszakra van felkészülve. Én nem tudom elhinni, hogy hideg nélkül megy ki a tél, pedig már január közepe is elmúlt. Virágzik  is mindenfelé a kertben a hóvirág! Meg is csodálom őket minden nap. És közben mindig ott motoszkál a fejemben, hogy majd belepi a hó, és mire újra napvilágra kerül már elvirágzott. Ezért gyönyörködök bennük minden nap amíg lehetőségem lesz rá. De ha hó nélkül csak hideg jön, akkor elfagy minden, hisz ez a meleg idő minden növényt becsapott és mindenben megindult a nedvkeringés. Ha viszont nem lesz hideg, akkor mg lesz annyi növényi kártevő, hogy egész tenyészidőszak alatt mindenki csak permetezni fog. Szóval szerintem időjárás pajtás már semmiképp sem tud jó megoldással előállni.

De amíg ilyenekkel foglalkozom , addig nem magammal vagyok elfoglalva…

Szólj hozzá!

Címkék: január telihold agyvérzés hóvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr975772325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása