HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Köd, köd, köd...

2014.01.10. 16:36 Cskata

Túléltük Karácsonyt, Szilvesztert és az Új évet is, sőt már eltelt Vízkereszt is és elfogyott a beigli is. A karácsonyfa még áll, mert egyrészt szép, másrészt segítség kell a lebontásához, mert mégsem szeretném feldönteni. Majd jön valamelyik fiam segíteni.

Hosszú ködös szürke napok után ma délután végre kisütött a nap is. Jött egy erősebb hidegebb szél és végre kisöpörte ezt a mocsadék időt. Egyből jobb lett a kedvem is. Azért nagyon örülni mégsem tudok, mert erősen érzem a hidegfront közeledtét. Fáradt lettem, egyre erősebben fáj a fejem és már kint lenni a kertben sincs kedvem. Ez pedig már erősen jelzés értékű, mert miután eddig nem volt még tél sem, a természet teljesen megbolondult. Lépten nyomon virágzó hóvirágokba botlok, és a tavaszi hagymások is bújnak kifele a földből. Közben a „pesti ember” most ígéri a hideget és a havat. Mivé lesz így a világ! Közben pedig az ember ép ésszel tudja, hogy szükség van, illetve már hetekkel ezelőtt szükség lett volna a kemény hidegre, mert így minden gazdálkodónak rá fog menni a gatyája is a kártevők elleni védekezésre. A meghűléses, felsőlégúti betegségek megfékezésének is jót tenni egy kis téli hideg.

Miután úgy sem tudtam mi hiányzik az életemből még, a két ünnep között elkezdet erősen fájni a torkom. Ez nem is igazán zavart volna, ha nem társult volna hozzá egy erős száraz köhögés. Amúgy is nagyon rosszul alszom éjszakánként, de amikor mindig a köhögésre ébredtem, akkor kezdett nagyon elegem lenni. Itt kezdtem el gyógyszert szedni. Azért volt egy pozitívuma is a dolognak, hosszú idő után, új életemben először sikerült kifújnom a jobb orrlyukamat. Tudom, hogy ez nem feltétlenül fontos azoknak akik ezt eddig is megtudták tenni, de én sajnos az agyvérzésem óta hiába próbálkoztam vele.

 Mára már szerencsére csak egy rossz emlék az egész. Meg amúgy is van ezer más bajom. Még november elején voltam térdszakrendelésen, mert nagyon fájt a jobb térdem.2014. január 7-re kaptam VIP-es időpontot MR-re. A mai napig nem hiszem, hogy a beteg dolga arra figyelni, hogy melyik testrészén történik a vizsgálat. Szerintem azért kell a beutaló, hogy arra ráírja a kezelőorvos a vizsgálat irányát, és a vizsgálatot végző dolga, hogy ezt végre is hajtsa. Oké, hogy én reklamáltam, hogy nem a bal, hanem a jobb térdemet kellene meg MR-ezni, de nem hiszem, de nem hiszem, hogy egy idős, ilyen vizsgálaton még soha részt nem vevő betegtől ezt kellene elvárni. Egyre inkább meggyőződésem, hogy az életben maradáshoz még jókor volt agydaganatom, és „jókor, jó helyen” kaptam agyvérzést. Persze, ha választani lehetne, akkor szívesen kihagynám az életemből! Már, nincs azonnal eredmény vizsgálat után, távleletezés van. A kedden elvégzett vizsgálatnak péntek délutánra lett meg az eredménye, a betegnek van ereje, ideje sétálgasson! És az eredmény sem lett valami felemelő!  Persze, ha valaki elér egy bizonyos életkort, akkor mindig van valami problémája, csak azért, hogy tudja, hogy él!

Jó, hogy vége van a hétre már a munkanapoknak, nagyon sűrű volt minden, elfáradtam. Erősen bízom benne, hogy ez azért talán mégis egy jobb év lesz!

Holnap pedig megnézzük milyen az idő a Balatonon…

Szólj hozzá!

Címkék: nap karácsony hideg front agyvérzés hóvirág agydaganat MR

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr405751445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása