HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Para, no para

2012.04.11. 17:51 Cskata

Mostanában rossz passzban vagyok. Mindent felnagyítok, zokon veszek, és majdnem mindig sírok. Ez van már egy hete. És nagyon fáradékony vagyok. És akkor már tele van magammal a hócipőm.

Még mielőtt bárki rosszra gondolna: nem vagyok depressziós, csak nem ezek a napok lesznek életem legemlékezetesebb pillanatai. Éjszakánként rosszul alszom, furcsákat álmodom. A családom, és akik kívülről látnak, azt mondják, hogy sokkal stabilabb lettem, és hátulról már a járásomon sem látszik az agyvérzés nyoma. Én ezt belülről sajnos nagyon másként élem meg! Nagyon merevnek érzem a mozgásomat és nagyon labilisnek. Ahogy távolodunk a két évvel ezelőtti történésektől, úgy leszek egyre elkeseredettebb. Én nem érzem azt a nagy javulást amit várok és amiért olyan sokat dolgoztam és dolgozom. Úgy érzem, hogyha néznek menten kidőlök valamelyik irányba. Pedig nagyon igyekszem!

Piszkálnak a súlyom miatt(csak jó szándékkal!). Zavar, hogy nem mindig értem, hogy mit mondanak, nem mindig értik mit mondok. A legjobban még mindig az olvasás hiánya fáj. Még mindig csak valamelyik olvasószemüvegemmel tudok olvasni a kettőslátásom miatt.És nagyon hamar elfárad a szemem. Nagyon ritkán tudok egy szuszra végigolvasni egy napi- vagy havilapot. Könyvvel már egy ideje egyáltalán nem próbálkozom. Ennek ellenére nem vesztettem el az életkedvemet, sőt még mindig bízom a gyógyulásomban. (Meg is locsoltak Húsvét Hétfőn, hogy el ne hervadjak.)

Lehet, hogy ebben a fene nagy "világ vége" hangulatomba bőven belejátszik az időjárás is. Talán, ha eddig nem lett volna tavasz, akkor nem érintett volna rosszul ez a hideg, szeles, esős időjárás ami már napok óta van. Ma már melegebb volt, sütött a nap nagyrészt, de már gyülekeznek a felhők. Hát ennyi volt a jó idő! Na, mondjuk a tegnap reggeli mínuszok azért durva volt. Remélem a növényeim a kertben azért nem sinylették meg nagyon, bár ez néhány napon belül kiderül. A virágoskertért nem aggódom annyira, ők többet kibírnak (biztosan nők). Tavaly ilyenkor alig láttam néhány virágzó tulipánt. Hát az idén bepótolják. Gyönyörű a kert, mert mindenhol piros, sárga, kék (virágzik a kaukázusi nefelejcs) virágokat lehet látni. Minden most virágzik: a nárcisz, a jácint, az ibolya, a tulipán, a kockásliliom, a sárgaviola, a császárkorona,a sziklakerti ternye, a szívvirág,( az én szívem csücske) és még a Jóisten tudja mi. Tegnap már láttam, hogy a gyöngyvirág is hozza a virágját és már lehet látni melyik orgona milyen színű lesz. Milyen virág marad Anyák Napjára? Vagy már az is kiment a divatból?

Az a lényeg, hogy szép a virágzó kert, és ez mindenkit jókedvre derít...

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz depresszió eső kert tulipán ibolya agyvérzés nárcisz kettőslátás császárkorona sárgaviola szívvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr74385578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása