HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Depi

2014.03.25. 14:32 Cskata

Süt a nap. De csak azért, hogy valamiért jókedve is legyen az embernek. A hétvégi jó idő után most már csak a napsütés maradt.Jóval hűvösebb az idő, de a legnagyobb bajom, hogy fúj a szél is. Sőt, hűvös, kellemetlen szél fúj, amit nem igazán szeretek. Az egésszel persze együtt jár a hidegfront is, ami nagyon megvisel. De megvisel másokat is, és mindenki más nyavalyog is ezerrel, ezért nekem nem igazán van lehetőségem panaszkodni.

Hogy milyen gondjaim vannak a munkahelyemen, arról már többször panaszkodtam.Azt is elismerem, hogy túl érzékeny vagyok és hajlamos vagyok túlértékelni a dolgokat, de most tényleg az az érzésem, hogy csak a kiskutya maradt akihez beszélhetek. Persze valószínű, hogy néhány nap múlva már másképp látom a világot, de jelenleg elég borúlátó vagyok. De az én világlátásom szerint minden rossz szériának vége szakad egyszer, és valamikor majd megint derűsen látom az életet. Amúgy is úgy fogom fel, hogy nekem még sok dolgom van az életben, legalábbis sok mindent szeretnék még megélni. Persze, négy éve sem akartam én meghalni, és nem is kért rá engedélyt senki. A lényeg, hogy élek!

A fentiekhez kapcsolódik az a sok rossz érzés is, ami napok óta uralkodik rajtam. Félek esténként elaludni, mert az a rögeszmém, hogy egyik reggel nem ébredek fel, mert éjszaka álmomban meghaltam.  Ésszel gondolkodva tudom, hogy ez csak egy szerencsétlen gondolat, de nem olyan egyszerű túl tenni magam rajta. Majd egyszer sikerül elfelejtenem, de ehhez még sok idő kell nekem.  Tudom, hogy senkinek sincs megírva hogy fog meghalni, és azt is tudom, hogy világos nappal is meg lehet halni, de az én maradék agyamba most ez a gondolat fészkelte be magát, és egyenlőre még nem tudok küzdeni ellene. Minden reggel egy megkönnyebülés, hogy felébredtem. Lehet, hogy ezért alszom keveset éjszaka. Nagyon korán (hajnali 2-3-kor) felébredek frissen-fürgén és nagyon nehezen, vagy egyáltalán nem sikerül elaludnom. És valamiért napközben nem vagyok álmos, fáradt. Viszont azért, hogy kicsit úgy nézzek ki, mint aki normális, azért nagyon sokat kell dolgoznom, de ezt kevesen látják.

Még jó, hogy dalolnak a rigók, ki lehet menni a kertbe csodálni...

 

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz rigó rögezme

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr225878343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása