HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Egészségügy

2013.11.13. 17:23 Cskata

Hát nem semmi! Megint volt szerencsém megtapasztalni, hogy milyen az egészségügy a beteg oldaláról. Teljesen más, mint amikor a pult másik oldalán állok. A térdfájásomra csak egy délelőttöm ment rá, és akkor még nem is szólhatok egy szót sem, mert VIP-es voltam. Igaz, hogy a problémámnak csak egy része oldódott meg, a térdem még mindig fáj. De lehet nézni a dolog jó oldalát is: nem tudok térdelni, mert az iszonyú fájdalommal jár. Persze, megint csak a koromra hivatkoztak, ki van kopva. Hát ez van! Jó dolog a fájdalomcsillapító, meg a porcerősítő.Ja, arról még nem is beszéltem, hogy mi lett az UH vizsgálat eredménye.Nincs trombózisom! Ez számomra nagyon megnyugtató volt, mert egy agyvérzés után  nem igazán hiányzott nekem még egy trombózis is. Mindenesetre, miután pénteken leszívtak "némi" folyadékot a térdemből, már nem dagad, nem feszít, "csak" fáj. Bízom benne, hogy ez csak átmeneti állapot, és nem fogok úgy járni vele, mint a kettőslátásommal (meg lehet azt szokni).

Visszatérve az egészségügyre: én már évek óta azt látom belülről, hogy az egész gépezetet a lendület és néhány elkötelezett marha viszi előre. Ha ez a korosztály nyugdíjban megy összedől minden, mert a fiatalabb korosztályt nem izgatja az egész. Ez persze érthető is, hisz a mai fiatalok nem akarják minimálbérért ledolgozni az életüket. Márpedig a mindenkori kormány a saját szolgáira költ a legkevesebbet. Csak éppen hivatástudatért nem adnak semmit a boltban.Ezt valahol, valakiknek fel kellene már fognia! De ezt a csatát már vívja meg más! Közben a másik oldalon a betegnek is igaza van. Hisz a munkáltatója szinte a bérével megegyező járulékokat fizet utána Aztán a beteg fizetéséből is vonnak még. Aztán ha valami egészségügyi gondja van, akkor vagy rámegy az egész napja vagy az adózott jövedelméből még fizethet a magánrendelésen is. Ott legalább emberi hangon beszélnek az emberrel, és még a panaszaira is kíváncsiak.Akkor még az állami egészségügy előjegyzési rendszeréről nem is beszéltem, mert szerintem csak akkor akar orvoshoz menni az ember ha fáj valamije. És az a valamije most fáj, és nem két hét vagy két hónap múlva. És most nem a prevencióról beszélek,hanem az akut dolgokról.     

Persze lehet, hogy csak én látom így a dolgokat, és más szemével itt minden rendben van.Nem vagyok rosszindulatú, és nem szoktam senkinek rosszat kívánni. Csak annyit szoktam mondani, hogy valamelyik potentát hozzátartozója, ismerőse kerüljön be egy átlagos kórházba egy hétvégére úgy, hogy senki ne tudja milyen nagy ember ismerőse.Majd megváltozna a véleménye. Ha mégis fenékig tejföl az egészségügy, akkor sorry.

Biztosan erőteljes időjárási frontok keringenek felettünk,mert elég gyakran fáj a fejem. De az nem is igazán fehér embernek való, hogy egyik nap esik az eső, fúj a szél, másnap pedig süt a nap. Gondolom rajtam kívül mások is örültek a szép, hosszú, meleg ősznek, de a mi szervezetünk négy évszakra van felkészülve.Tudom, hogy nagyon sokat lehetett spórolni a fűtéssel (amúgy is rezsicsökkentés van), de azért valljuk be, ez a mostani (nagyon hidegnek érzett) hőmérséklet az évszaknak megfelelő. Még akkor is, ha ez a nem szeretem idő.Nézzük a dolog jó oldalát: korán sötétedik, keveset vagyunk kint a hidegben.

Ígérem legközelebb igyekszem vidámabb lenni...

Szólj hozzá!

Címkék: ősz eső egészségügy szél térd trombózis agyvérzés kettőslátás

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr115631667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása