HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

55

2012.03.12. 13:57 Cskata

Hát ezt is megértem! Túl vagyok a születésnapomon. Alig két éve nem sokat adtak volna, azért hogy megérem ezt a napot: Most szerencsére túl vagyok már ezen is. Mindenkink köszönöm a jókívánságokat, azoknak is akiknek nem reagáltam még eddig. Nagy volt az én terhelésem a hétvégén. Lehet, hogy az Apósnak van igaza: egyik nap olyan. mint a másik!

A hétvégi három nap a párom Anyukájának pátyolgatásából állt. Ezt nem rosszindulatból mondom. Szeretem én őt, és már csak a kora miatt is tisztelni kell.Az én gondom csak az volt, hogy nem vagyok én még ehhez elég jól. Fárasztó dolog egy kórházban üldögélni, vizsgálatokra, eredményekre várva. De végül is nem ez volt ami a legjobban elfárasztott, hanem a megfelelési kényszer. Mindent szerettem volna a legjobban csinálni, a legjobbat főzni. Hogy sikerült-e azt nem tudom, de hogy tegnapra nagyon elfáradtam az biztos. Ilyenkor mindig szembesülnöm kell a ténnyel, hogy még nem vagyok 100 %-os. Tegnap délután volt hosszú idő óta az első, amikor ebéd után lefeküdtem sziesztázni. Mondhatom nagyon jól esett.

A Nagyinak szerencsére eddig nem találtak semmi komoly baját. Szeretnék én ilyen állapotban lenni ennyi idős koromban. Már abban sem vagyok biztos, hogy megérem ezt a kort. Hát majd kiderül.

Még mindig a látásom javításán dolgozom leginkább. Tök jó, hogy most már két olvasó szemüvegem is van, mégis csak rövid ideig tudok olvasni. De én tudom, hogy egyszer meg fog szűnni a kettőslátásom, és akkor majd lassan minden a régi lesz. Azért mégiscsak felháborító, hogy két napig kell olvasni egy napilapot! Ez biztos nem lenne büntetés annak aki nem szokott olvasni, de nekem ez az egyik legnagyobb büntetésem a betegségemből kifolyólag. Új életemben eddig a szememre költöttük a legtöbb pénzt. Most egy új műkönnyet használok, és a szemtornát is nagyon szorgalmasan végzem.

Nem akarom tudomásul venni, hogy milyen beteg voltam. Örülök, hogy most már itt tartok és még javulni szeretnék. Tudom, hogy fogok is ! Úgy legyen !

Végre jön a jó idő, bújnak a kertben a hagymás virágok. És már virágzik a tőzike is. A hóvirág lassan elvirágzik, és már alig várom az ibolyát. Egy kertbolondnak bünti  tél. De egyszer az is véget ér. Ma délután még kell vágni barkát, mielőtt elkezd virágozni. Ennek legbiztosabb jele, amikor ellepik a méhek. Ilyenkor dönög az egész nagy bokor, és ez már biztosan a tavasz jele.Amúgy meg kinek van kedve dolgozni odakint amikor fúj a szél. Majd eláll, és lesz még melegebb is. A kerti munkák pedig még bőven ráérnek. Lesz még rájuk idő! Mondom én...

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz szem látás szemüveg kettőslátás tőzike

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr494311858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása