HTML

Cskata

Friss topikok

  • A Nagyobbik: Na, kíváncsi vagyok mikor írod meg, hogy most mi van veled! :) Tudom, hogy most pont nem tudod, en... (2014.05.29. 15:29) Itt a tavasz...
  • A Nagyobbik: Meg is érdemled! Sok boldog születésnapot! (2014.04.02. 21:51) 4 év
  • A Nagyobbik: Csatlakozom, itt is BÚÉK Muttika! Remélem nemsokára jobb kedved lesz és elhiszed, hogy hiába válto... (2014.01.02. 18:28) BUÉK
  • A Nagyobbik: A tornát támogatom, mert ahogy írtad is, ártani nem árt! És én abban is biztos vagyok, hogy haszna... (2013.09.26. 08:26) Szeptember
  • A Nagyobbik: Nagyon fogunk szorítani Muttika! És nagyon csini voltál csütörtökön! :) (2012.10.15. 19:54) Már egy éve...

Linkblog

Nyaralás

2013.09.14. 17:55 Cskata

Megvesz az Isten hidege! Napok óta olyan hideg van, hogy csak vacogok. Ez a hideg nekem azért is furcsa, mert az Adriai tenger partján ottjártunkor 30 fok volt. Csak az utolsó napon volt esős, hűvösebb nap, a többi nagyon jó nyaralóidő volt. Ja, és már nem volt kánikula. Azért hosszú volt a nyár, amit végigdolgoztam, de most talán sikerült kicsi kipihennem magam.

Évek óta azt vallom, hogy csak akkor tudsz igazán kikapcsolódni, ha elutazol otthonról. Akkor nem motoszkál ott a tudatalattidban, hogy meg kellene etetni az állatokat, locsolni kéne, ebédet kellene főzni.  Az én tapasztalatom előző életemből, hogy ha nem utazol el valahova, akkor csak onnan veszed észre, hogy szabadságon vagy, hogy nem mész be dolgozni. Amúgy az otthoni napi robotot csinálod tovább.

Miután Halak vagyok imádom a vizet, a tenger látványa lenyűgöz. Ez az egyik oka annak amiért elmentünk Horvátorszába. Biztos van nagyon sok szép hely a világban, de nekünk ez megfizethető, elérhető. És ott voltak velünk a fiaink is!  A nagy víztömeg látványa, és a szeretteim közelsége tette jóvá számomra a nyaralást, pedig miattam történt az egész. Ez a néhány nap folyamatosan arra volt jó, hogy szembesüljek a korlátaimmal, és ezt a hozzátartozóim a lehető legritkábban vegyék észre. Hosszú nekem ez az autóút, de bármikor újra belevágnék. Nagyon nyomasztó a két hosszú alagút, de az utána következő látvány kárpótol mindenért. Nem jelent akadályt a lépcsőzős sem. Amit nagyon nehezen szokok meg, az az, hogy segítségre szorulok. Lassabb vagyok és több segítségre van szükségem. És hárman aggódtak folyamatosan értem, és néha szükségem is volt rá.  A másik pedig, hogy néha úgy viselkedem, mint egy dedó. Volt, hogy ketten kérleltek, hogy mártózzam már meg a tengervízben, miközben én folyamatosan azt mondtam, hogy hideg. Aztán persze nem is volt hideg, sőt nagyon jó volt. Nagyon zavar, hogy valakinek mindenhol mellettem kellett lennie, hogy biztonságban tudjanak. Én folyamatosan próbálom leküzdeni az agyvérzésem óta meglevő félelmemet a víztől, de az nem olyan egyszerű. Tavaly a negyedik, idén már a második napon fel   mertem feküdni a vízre. De azért tudok tisztességesen küzdeni az életemért a vízben! De ezt csak az értheti akinek hasonló gondjai vannak, más nem.

Összességében nagyon jól sikerült a nyaralásunk, mondhatom azt. Remélem a férjem és a fiaim is jól érezték magukat. Nekik már elkezdődött, nekem pedig el fog kezdődni a taposómalom. Hosszú időre kellett feltöltekeznünk tengermorajlásból, nyugalomból.

Van élet TV és politika nélkül is…

Szólj hozzá!

Címkék: szabadság nyár tenger agyvérzés

A bejegyzés trackback címe:

https://ujeletem53.blog.hu/api/trackback/id/tr525513544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása